Kim

Mijn opleiding als industrieel ingenieur maakte van mij een echte probleemoplosser. Met mijn diploma burgerlijk ingenieur nadien kon ik mijn theoretische kennis verdiepen. Tijdens mijn doctoraat maakte ik mij de onderzoeks-mindset eigen. Met 10 jaar ervaring in onderwijs weet ik hoe ik jongeren kan boeien, inspireren en motiveren. Mijn drie cognitief begaafde kinderen (13, 9 en 6 jaar) en de noden die ik de laatste jaren bij hen zag én binnen het breed netwerk dat ik heb opgebouwd gaven mij de inspiratie voor dit project! Ik rondde de cursus kindercoaching af bij Tea Adema (Nederland) en verdiep me momenteel in de didactiek wiskunde met de Master in Mathematics for Teachers in Waterloo (Canada, online).



Ik ben samen met Saskia de oprichter en drijvende kracht achter SPRING-STOF en geef les in de trajecten probleemoplossend denken, computationeel denken en voorbereiding wiskunde olympiade voor de lagere en middelbare school.


Share by: